Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ της Süddeutsche Zeitung αναφέρει για την πορεία του τουρισμού στη χώρα μας: «Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, λέει ένα γνωμικό. Η μικρή, βαλκανική χώρα, δοκιμασμένη σε χιλιάδες μάχες, πάντα κάπως κατάφερνε να βγει νικήτρια από κάθε κρίση. Εθνικές πτωχεύσεις, οικονομική κρίση, χρηματοπιστωτική κρίση, και τώρα τουριστική κρίση. Πέρυσι η τουριστική βιομηχανία βρισκόταν ακόμη στον πάτο, σαν τα ερείπια ενός αρχαίου ναού, τώρα όμως κοιτά και πάλι τον ουρανό, παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία. Μαζί με την Ισπανία, η Ελλάδα ήταν αυτό το καλοκαίρι ο πλέον περιζήτητος τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη».
Μάλιστα, στο δημοσίευμα αναφέρεται πως εκτός από την περίοδο του καλοκαιριού, τουριστικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και το φθινόπωρο. Η SZ παρατηρεί ότι από την παράταση της τουριστικής περιόδου κερδισμένα βγαίνουν και μικρά νησιά «στα οποία τα πλακόστρωτα δρομάκια συνήθως είναι άδεια τον Οκτώβριο και σε πολλά χωριά κυκλοφορούν μόνο γάτες», ενώ επίσης «επωφελούνται από τη μια εστιάτορες και ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχειακών μονάδων και από την άλλη μεμονωμένοι τουρίστες. Οι μεν αναπληρώνουν έτσι τις οικονομικές απώλειες από την ισχνή τουριστική επανεκκίνηση, οι δε τουρίστες δεν χρειάζεται να ψάχνουν παντού για να βρουν ένα ανοιχτό εστιατόριο ή ξενοδοχείο».
Το ρεπορτάζ κλείνοντας παρατηρεί: «Μετά τη χαμένη χρονιά του 2020, ο αυξανόμενος αριθμός τουριστών ισοδυναμεί με ευλογία για τη χώρα. Μία στις πέντε θέσεις εργασίας εξαρτάται από τον τουρισμό. Με άλλα λόγια οι Έλληνες ανυπομονούν για τις επερχόμενες φθινοπωρινές διακοπές τουριστών από την βροχερή – όπως ελπίζουν – βόρεια Ευρώπη. Παρόλο που οι επισκέπτες πρέπει να είναι εμβολιασμένοι, να έχουν νοσήσει ή να προσκομίζουν αρνητικό τεστ, η κυβέρνηση έχει άρει πολλούς περιορισμούς για τον κορονοϊό διευκολύνοντας έτσι τις διακοπές».
Πηγή: Deutsche Welle