Την αντίθεσή της με το πλάνο της FIFA για διεξαγωγή του Μουντιάλ κάθε δύο χρόνια εξέφρασε δημοσίως η Adidas.
Η παγκόσμια ποδοσφαιρική ομοσπονδία θεωρεί ότι είναι η σωστή απόφαση και επιμένει. Προσπαθεί, δηλαδή, καθημερινά να βρει «συμμάχους» και το καταφέρνει, αφού υπάρχουν και ποδοσφαιριστές, όπως ο Καλιντού Κουλιμπαλί της Νάπολι, οι οποίοι είναι υπέρ του να γίνεται το Παγκόσμιο Κύπελλο κάθε δύο χρόνια.
Καθημερινά, όμως, προκύπτουν και «πολέμιοι» του σχεδίου της FIFA και σε αυτή την κατηγορία θα πρέπει να μπει πλέον και η Adidas. Ο γερμανικός κολοσσός που είναι και επίσημος χορηγός του Μουντιάλ, δηλαδή.
«Αν προωθείς σε τέτοιο βαθμό ένα προϊόν, τότε γίνεται κουραστικό»
Η αντίθεση της Adidas στο πλάνο της παγκόσμιας ποδοσφαιριστής ομοσπονδίας εκφράστηκε, μάλιστα, από τον CEO, Κάσπερ Ρόστεντ, ο οποίος δεν δίστασε να πάρει δημοσίως θέση για το θέμα.
«Δεν μου αρέσει η ιδέα για Μουντιάλ ανά δυο χρόνια. Υπάρχει ήδη το Euro στην Ευρώπη και το Copa America στη Λατινική Αμερική. Πρέπει να βρίσκεται ενδιάμεσα και ένας κενός χώρος για άλλα πρότζεκτ. Είμαι μεγάλος φαν του ποδοσφαίρου, αλλά είναι σημαντικό να μην έχει το μονοπώλιο στον χρόνο προβολής στην τηλεόραση, καθώς υπάρχουν και άλλα αθλήματα όπως το τένις, το σκι και το χάντμπολ. Αν προωθείς σε τέτοιο βαθμό ένα προϊόν, τότε γίνεται κουραστικό», ήταν τα λόγια του.