Empisteutiko.gr
08.05.25 || 16:18
Καιρός
  • Ελλάδα
    • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Εκπαίδευση
    • Έγκλημα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Showbiz
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • VIRAL
    • Μυστικά ή και όχι
    • 90s FEVER
    • Terminal
    • Συνταγές
    • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Ελλάδα
    • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Εκπαίδευση
    • Έγκλημα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Showbiz
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • VIRAL
    • Μυστικά ή και όχι
    • 90s FEVER
    • Terminal
    • Συνταγές
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
No Result
View All Result

Μετρό: Αυτή είναι η σήραγγα των 160 μέτρων που άνοιξε με λάθος μεθοδολογία – Τι απαντά η κατασκευάστρια εταιρεία

18.03.2025
in Ελλάδα
Μετρό: Αυτή είναι η σήραγγα των 160 μέτρων που άνοιξε με λάθος μεθοδολογία – Τι απαντά η κατασκευάστρια εταιρεία
Share TweetShareEmail

Φωτογραφίες και βίντεο από τη σήραγγα των 160 μέτρων του Μετρό που φέρεται να ανοίχτηκε με λάθος μεθοδολογία παρουσιάζει από το εργοτάξιο της Κατεχάκη το newsit.gr.

Μετά τα όσα προηγήθηκαν αλλά και με τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, καθώς στην αρχή γίνονταν λόγο για λανθασμένη διάνοιξη σήραγγας, ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρίστος Δήμας και ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταχιάος επισκέφτηκαν το σημείο από όπου ξεκίνησε το έργο.

Όπως θα δείτε κι εσείς πρόκειται για μια μεγάλη σήραγγα η οποία ξεκινάει δίπλα από το Γενικό Νοσοκομείο της Αεροπορίας στην Κατεχάκη. Μεγάλα μηχανήματα βρίσκονται στο υπέδαφος και πραγματοποιούν συνεχώς εργασίες, ενώ μηχανικοί κι εργάτες βρίσκονται στις θέσεις τους.

ΔΕΙΤΕΑΚΟΜΑ_

Ιερά Μονή Σινά: Πώς σώθηκε η περιουσία της εκκλησίας με παρέμβαση της Αθήνας

Ιερά Μονή Σινά: Πώς σώθηκε η περιουσία της εκκλησίας με παρέμβαση της Αθήνας

08.05.2025
Προειδοποίηση Δούκα για κίνδυνο μπλακ άουτ στην Αθήνα: Η κατανάλωση τριπλασιάζεται λόγω της τουριστικής κίνησης

Προειδοποίηση Δούκα για κίνδυνο μπλακ άουτ στην Αθήνα: Η κατανάλωση τριπλασιάζεται λόγω της τουριστικής κίνησης

02.05.2025
Η σήραγγα ξεκινάει δίπλα από το ΓΝΑ στην Κατεχάκη
Η σήραγγα ξεκινάει δίπλα από το ΓΝΑ στην Κατεχάκη

Για την υπόθεση όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος έχει διαταχθεί ΕΔΕ, ενώ όλες οι πλευρές διαβεβαιώνουν ότι η συγκεκριμένη σήραγγα έπρεπε να κατασκευαστεί.

«Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτήν τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία» είπε ο κ. Ταχιάος μιλωντας στο ΣΚΑΪ σήμερα το πρωί.

Ο Χρίστος Δήμας και ο Νίκος Ταχιάος
Ο Χρίστος Δήμας και ο Νίκος Ταχιάος στο σημείο όπου άνοιξε η σήραγγα

Μάλιστα διαβεβαίωσε, τέλος, ότι δεν υπάρχει κίνδυνος καθίζησης στην Κατεχάκη λέγοντας ότι «οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της “Ελληνικό Μετρό” είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων».

Η απάντηση της κατασκευάστριας εταιρείας

Διευκρινίσεις για την κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό και για τη διάνοιξη των 160 μέτρων  έδωσε και  η κατασκευάστρια κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM.

Συγκεκριμένα, επισημαίνεται ότι:

Δεν υπάρχει καμία γεωμετρική παρέκκλιση από την εγκεκριμένη χάραξη. Προφανώς και η σήραγγα κατασκευάζεται στην προβλεπόμενη από τη μελέτη θέση.

Σε ό,τι αφορά τις εργασίες εκσκαφής, επισημαίνεται ότι αυτές εκτελούνται εξαρχής κατά τη συνήθη πρακτική, με απόλυτη προσήλωση στην ασφάλεια και με γνώμονα την τεχνική αρτιότητα. Η μεθοδολογία κατασκευής είναι σύμφωνη με τις διεθνείς προδιαγραφές και στο πλαίσιο της εγκεκριμένης μελέτης.

Κατά τη συστηματική παρακολούθηση των επιφανειακών καθιζήσεων έχει διαπιστωθεί ότι αυτές είναι σε τιμές πολύ χαμηλότερες των επιτρεπόμενων ορίων.

Συνεχίζουμε την εκτέλεση του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην Ελλάδα, με αίσθημα περηφάνιας για την προσπάθεια των εργαζομένων μας και με γνώμονα την ασφάλεια και την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση του έργου.

Πηγή: newsit.gr

Tags: ΑΘΗΝΑΜΕΤΡΟ
Ακολουθήστε το empisteutiko.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο empisteutiko.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ_

Νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ»: 12 εργαζόμενοι έπαθαν εγκαύματα μετά από χειρουργεία
Ελλάδα

Νοσοκομείο «ΕΛΠΙΣ»: 12 εργαζόμενοι έπαθαν εγκαύματα μετά από χειρουργεία

08.05.2025
Αιματηρή ληστεία σε 80χρονο στη Νέα Ιωνία: Τον χτύπησε με σίδερο στο κεφάλι για 30 ευρώ!
Ελλάδα

Αιματηρή ληστεία σε 80χρονο στη Νέα Ιωνία: Τον χτύπησε με σίδερο στο κεφάλι για 30 ευρώ!

08.05.2025

  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφήμιση

© 2025 empisteutiko.gr All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Ελλάδα
    • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Εκπαίδευση
    • Έγκλημα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Showbiz
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • VIRAL
    • Μυστικά ή και όχι
    • 90s FEVER
    • Terminal
    • Συνταγές
    • Lifestyle

© 2025 empisteutiko.gr All Rights Reserved