Οι τιμές
Η μέση τιμή ανά ώρα είναι 6-8 ευρώ όταν προ διετίας ήταν 5 ευρώ η ημέρα και τον μήνα ξεκινά από τα 80 ευρώ και φτάνει στο Κολωνάκι 280 ευρώ και στην Μαβίλη 550 ευρώ. Η δε θέση αγοράς έχει εκτοξευθεί, για παράδειγμα στου Γκύζη τέσσερις θέσεις κοστίζουν 40.000 ευρώ η μία και φτάνει σε τριψήφια νούμερα. Σε πολυκατοικία στο Μαρούσι, όπως έγινε γνωστό, υπόγεια θέση στάθμευσης 10τ.μ. πουλήθηκε 989.000 ευρώ. Στην ίδια πολυκατοικία πουλήθηκαν άλλες τρεις θέσεις ίδιου εμβαδού. Η μία 543.000 ευρώ και οι άλλες δύο 485.000 ευρώ η κάθε μία.
Τα παράνομα πάρκινγκ
Η άναρχη τουριστική ανάπτυξη σε συνδυασμό με τη δημιουργία χιλιάδων νέων καταστημάτων και γενικότερης κατανάλωσης στο κέντρο έχει προκαλέσει σοβαρές ελλείψεις σε χώρους στάθμευσης με αποτέλεσμα οι επιτήδιοι να εκμεταλλεύονται και το παραμικρό υπαίθριο οικόπεδο 40τ.μ. και 50τ.μ. για να παρκάρουν δεκάδες αυτοκίνητα.
Παρά το γεγονός ότι οι προϋποθέσεις εξασφάλισης άδειας από το υπουργείο Μεταφορών είναι συγκεκριμένες όσον αφορά στις εξόδους κινδύνους, στη διαγράμμιση της στάθμευσης και την πυρασφάλεια, εντούτοις τίποτα απ όλα αυτά δεν εφαρμόζονται και σε ιδιαίτερα δημοφιλείς γειτονιές όπως τα Εξαρχεια, του Ψυρρή και η Πλάκα, να λειτουργούν όλα η σχεδόν όλα παράνομα. Η αστυνομία δεν κάνει ποτέ ελέγχους παρά μόνο εάν υποβληθεί καταγγελία από κάποιον θιγόμενο οδηγό.
Η ρευματοκλοπή για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Σε πολλές περιπτώσεις στα ανοιχτά πάρκινγκ ή στις πιλοτές, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων τα φορτίζουν με μπαλαντέζα κλέβοντας ρεύμα από το κοινόχρηστο των πολυκατοικιών. Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στα κλειστά πάρκινγκ τα οποία έχουν πολύ μεγάλα πάγια έξοδα και ειδικά σημεία ρευματοδότησης για τα σύγχρονα οχήματα.
Πηγή: dikaiologitika.gr