Λίγο αργότερα, στην επίσημη σελίδα της καφετέριας Rusty Grail στο Facebook, αναρτήθηκε ένα μακροσκελές μήνυμα, με το οποίο η επιχείρηση ζήτησε συγγνώμη και ανακοίνωνε την απόλυση του υπεύθυνου, τον οποίο είχε προσλάβει πριν λίγες ημέρες, όπως υποστήριξε.
Πολλοί, ωστόσο, δεν πείστηκαν με την συγγνώμη της καφετέριας, καθώς, όπως τονίζουν σε σχόλιά τους κάτω από την ανάρτηση «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι».
Σύμφωνα με καταγγελία, σερβιτόρα, επικαλούμενη την πολιτική του καφέ, έδιωξε δύο ηλικιωμένους από το μαγαζί, υποστηρίζοντας ότι απαγορεύεται σε ανθρώπους αυτής της ηλικίας να κάθονται στα τραπέζια του.
Η καταγγελία έγινε από πρόσωπο που δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας
«Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει “θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο”. Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.
Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: “ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται”», κοινοποίησε μεταξύ άλλων στο Facebook, μάρτυρας του συμβάντος.
Δείτε την ανάρτησή του
Η απάντηση της καφετέριας
«Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας. Πριν πω οτιδήποτε θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγγνώμη.
Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα. Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν! Δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημά μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό. Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε να ελέγξετε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση αλλά προς θεού είναι δυνατόν; είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι.
Μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο. Δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγγνώμη ειλικρινά».
Λίγο αργότερα, στην επίσημη σελίδα της καφετέριας Rusty Grail στο Facebook, αναρτήθηκε ένα μακροσκελές μήνυμα, με το οποίο η επιχείρηση ζήτησε συγγνώμη και ανακοίνωνε την απόλυση του υπεύθυνου, τον οποίο είχε προσλάβει πριν λίγες ημέρες, όπως υποστήριξε.
Πολλοί, ωστόσο, δεν πείστηκαν με την συγγνώμη της καφετέριας, καθώς, όπως τονίζουν σε σχόλιά τους κάτω από την ανάρτηση «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι».
Σύμφωνα με καταγγελία, σερβιτόρα, επικαλούμενη την πολιτική του καφέ, έδιωξε δύο ηλικιωμένους από το μαγαζί, υποστηρίζοντας ότι απαγορεύεται σε ανθρώπους αυτής της ηλικίας να κάθονται στα τραπέζια του.
Η καταγγελία έγινε από πρόσωπο που δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας
«Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει “θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο”. Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.
Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: “ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται”», κοινοποίησε μεταξύ άλλων στο Facebook, μάρτυρας του συμβάντος.
Δείτε την ανάρτησή του
Η απάντηση της καφετέριας
«Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας. Πριν πω οτιδήποτε θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγγνώμη.
Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα. Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν! Δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημά μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό. Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε να ελέγξετε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση αλλά προς θεού είναι δυνατόν; είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι.
Μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο. Δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγγνώμη ειλικρινά».