Empisteutiko.gr
18.08.25 || 16:36
Καιρός
  • Ελλάδα
    • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Εκπαίδευση
    • Έγκλημα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Showbiz
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • VIRAL
    • Μυστικά ή και όχι
    • 90s FEVER
    • Terminal
    • Συνταγές
    • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Ελλάδα
    • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Εκπαίδευση
    • Έγκλημα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Showbiz
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • VIRAL
    • Μυστικά ή και όχι
    • 90s FEVER
    • Terminal
    • Συνταγές
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο
No Result
View All Result

Πόσοι Έλληνες αγοράζουν online είδη παντοπωλείου;

25.11.2021
in Τεχνολογία
Share TweetShareEmail

Σε πολύ υψηλά επίπεδα δείχνει να έχει φθάσει η χρήση του Διαδικτύου όσον αφορά τις αγορές ειδών παντοπωλείου, σύμφωνα τουλάχιστον με έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για λογαριασμό του PayPal.

Η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποίησε έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, με σκοπό να κατανοήσει πόσο έχουν διαφοροποιηθεί οι συνήθειες στη διαδικασία αγοράς τροφίμων και έτοιμου φαγητού. Τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία διεξήχθη στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021 από τη Maru/Matchbox για λογαριασμό της PayPal, έδειξαν ότι το 89% των Ελλήνων ισχυρίζεται ότι έχει κάνει αγορές τροφίμων και προϊόντων παντοπωλείου online και ένα εντυπωσιακό ποσοστό (της τάξης του 40%) των Ελλήνων e-shoppers να κάνουν χρήση PayPal για τις εν λόγω συναλλαγές. Ωστόσο, ειδικά όσον αφορά στα φρέσκα προϊόντα, εξακολουθεί να υπάρχει η όρεξη για παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα, αλλά και για τα παραδοσιακά ψώνια δια ζώσης.

Κάθε φορά που οι Έλληνες ψωνίζουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το νοικοκυριό τους, η ευκολία και η άνεση αναδεικνύονται σε ολοένα και πιο αδιαπραγμάτευτα κριτήρια. Αυτό και μόνο αποτελεί ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ των αγορών από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ – τα οποία και προτιμούν οι εγχώριοι καταναλωτές για να κερδίσουν πρωτίστως χρόνο (74%). Καθώς στις μέρες μας έχουμε όλο και λιγότερες ώρες διαθέσιμες για τις άχαρες δουλειές του σπιτιού και τις διάφορες οικιακές υποχρεώσεις, η επιλογή να παραδοθούν τα ψώνια απευθείας στην πόρτα μας, χωρίς ουρές και κουβάλημα, φαντάζει όντως ως μια ιδιαίτερα βολική και ελάχιστα χρονοβόρα λύση.

ΔΕΙΤΕΑΚΟΜΑ_

Έρευνα aboutpeople: Τι πιστεύουν οι Έλληνες για τον… εαυτό τους

Έρευνα aboutpeople: Τι πιστεύουν οι Έλληνες για τον… εαυτό τους

25.07.2025
Συναγερμός του ECDC για ασθένεια που μετέφεραν τουρίστες από την Κούβα στην Ευρώπη

«Μαγική εικόνα» για τον ελληνικό τουρισμό – Ρεκόρ αφίξεων αλλά μείωση στα έσοδα

20.07.2025

Οι κόσμοι των online και των offline αγορών είναι συμπληρωματικοί και κάθε άλλο παρά «ξένοι» μεταξύ τους. Η έρευνα υπογραμμίζει μια υβριδική προσέγγιση για την αγορά νωπών προϊόντων έναντι των μη ευπαθών ειδών στο Διαδίκτυο. Για παράδειγμα, παρόλο που ο αριθμός των Ελλήνων που ισχυρίζεται ότι αγόρασε τρόφιμα online είναι εντυπωσιακός, μόλις το 10% αγόρασε φρέσκα προϊόντα. Έχει ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο τουλάχιστον τρεις φορές περισσότεροι άνθρωποι (31%) αγόρασαν φρούτα και λαχανικά στο διαδίκτυο, γεγονός που υποδηλώνει χαμηλότερο βαθμό ανησυχίας σχετικά με την παράδοση ευπαθών ειδών σε άριστη κατάσταση.

Παράλληλα, μεγάλη μερίδα Ελλήνων αναγνωρίζει και εκτιμά τα πλεονεκτήματα των διαδικτυακών αγορών, όταν πρόκειται για τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ευρύτερη γκάμα επιλογής ειδών υγιεινής διατροφής. Το 68% ανέφερε ότι η online αγορά τροφίμων επιτρέπει να επιλέξουν «βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα», ενώ το 52% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έτσι έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία βιολογικών τροφίμων. Το εύρημα αυτό δείχνει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές που προσφέρουν ένα πιο διευρυμένο και ποικίλο φάσμα προϊόντων σε σχέση με τα φυσικά καταστήματα είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για όσους καταναλωτές δίνουν τη δέουσα σημασία στις υγιεινές επιλογές διατροφής.

Η πανδημία έχει επηρεάσει εξίσου την άποψη του καταναλωτικού κοινού, αναφορικά με τις διαφορές ανάμεσα στην επίσκεψη φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων. Εξυπακούεται ότι η νέα αντίληψη συνδέεται άμεσα με τη σημαντική πτυχή της προσωπικής ασφάλειας των αγοραστών, η οποία έχει αποκτήσει εντελώς καινούργιο νόημα από τις αρχές του περασμένου έτους. Το 36% των Ελλήνων ομολόγησε ότι θα εξακολουθεί και στο μέλλον να μη νιώθει άνετα κάνοντας ψώνια σε πολυσύχναστα σημεία.

Η πανδημία της COVID-19 έχει αλλάξει σημαντικά τις αγοραστικές μας συνήθειες. Σήμερα οι πελάτες κινούνται απρόσκοπτα μεταξύ διαφόρων τρόπων αγορών – στο Διαδίκτυο, εντός φυσικών σημείων πώλησης και με τη μέθοδο του click-and-collect για την παραλαβή παραγγελιών. Η τάση των υβριδικών λύσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων, με γνώμονα την ασφάλεια, την ευκολία και τις λοιπές διευκολύνσεις, μπορεί να σημείωσε ταχεία ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά είναι βέβαιο ότι «ήρθε για να μείνει». Το 56% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα πραγματοποίησε διαδικτυακές πληρωμές -μέσα από πλατφόρμες όπως η PayPal- πιο συχνά μετά την πανδημία, ενώ το 36% δεν αισθάνεται άνετα πλέον να χρησιμοποιεί μετρητά ή να αγγίζει πληκτρολόγια για την εισαγωγή PIN. Ό,τι ξεκίνησε ενδεχομένως από ανάγκη, έχει πλέον κυριολεκτικά ενσωματωθεί στις καθημερινές αγοραστικές συνήθειες.

Καίριο χαρακτηριστικό ενός υβριδικού μοντέλου του λιανικού εμπορίου είναι η τεχνολογία και οι κωδικοί QR αποτελούν ένα εξαιρετικό παράδειγμα καινοτομίας που υποκινεί μακροπρόθεσμες αλλαγές στη συμπεριφορά. Η τεχνολογία κωδικών QR υφίσταται εδώ και καιρό, αλλά βίωσε μια θεαματική αναθέρμανση εν καιρώ πανδημίας, χάρη στο πόσο διευκολύνει τις γρήγορες και ανέπαφες συναλλαγές. Στο πλαίσιο των μέτρων της κοινωνικής αποστασιοποίησης και της τήρησης συγκεκριμένων κανόνων υγιεινής, η PayPal είχε εγκαινιάσει από τον Μάιο του 2020 τις πληρωμές μέσω QR Code, υποστηρίζοντας τις συναλλαγές χωρίς καμία φυσική επαφή και ενισχύοντας ταυτόχρονα την τοπική κοινωνία. Στην Ελλάδα, το 18% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έκανε χρήση κωδικών QR περισσότερο από τότε που ξέσπασε η πανδημία και το ίδιο ποσοστό είπε ότι τους χρησιμοποίησε για πρώτη φορά, σημειώνοντας το υψηλότερο αντίστοιχο ποσοστό μεταξύ των δώδεκα χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, υποδεικνύοντας έτσι τη δυναμική των QR Codes στη χώρα μας.

ΠΗΓΗ: cnn.gr

Tags: ONLINEΑΓΟΡΕΣΕΛΛΗΝΕΣ
Ακολουθήστε το empisteutiko.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο empisteutiko.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ_

Τεχνητή νοημοσύνη: Παραιτήθηκε από την Google ο επιστήμονας που άνοιξε τον δρόμο στο ChatGpt
Τεχνολογία

Το εξωπραγματικό ποσό που κοστίζει η καθημερινή λειτουργία του ChatGPT

13.08.2025
NETFLIX
Τεχνολογία

Netflix: Έγινε για πρώτη φορά χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε πρωτότυπη σειρά

19.07.2025

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ_

Περιστέρι: Ανήλικη κατανάλωσε Ζάναξ που βρήκε στο συρτάρι – Συνελήφθη η θεία της

Περιστέρι: Ανήλικη κατανάλωσε Ζάναξ που βρήκε στο συρτάρι – Συνελήφθη η θεία της

21.12.2023
CNN: Καμία συμφωνία στην Αλάσκα, αλλά ο Πούτιν αποχώρησε με δύο σημαντικές νίκες

CNN: Καμία συμφωνία στην Αλάσκα, αλλά ο Πούτιν αποχώρησε με δύο σημαντικές νίκες

16.08.2025
Τρισευτυχισμένη Θεσσαλονικιά έκανε τατουάζ το «μ», σήμα του Μετρό

Τρισευτυχισμένη Θεσσαλονικιά έκανε τατουάζ το «μ», σήμα του Μετρό

04.12.2024

ΤΑΣΗ_

Ηλεία: 38χρονος βγήκε γυμνός από τη θάλασσα και προσπάθησε να βιάσει τουρίστρια

Συνελήφθη πρώην αστυνομικός και γνωστός TikToker με πάνω από 150 γραμμάρια κοκαΐνης

04.08.2025
Αστυνομικός TikToker: «Ήταν κυνηγημένος, ενόχλησε με όσα έλεγε», λέει ο δικηγόρος του

«Δεν με νοιάζει, ας γ…α δεκαπέντε ώρες»: Ο TikToker-αστυνομικός που «έκαιγε» την ΕΛ.ΑΣ.

14.08.2025
Γιώργος Μαζωνάκης: Αυτή είναι η συγγενής που που φέρεται να του «έτρωγε» λεφτά – Πάνε στα δικαστήρια

Ο Γιώργος Μαζωνάκης εισήχθη σε δημόσια ψυχιατρική κλινική

14.08.2025
Φίλος του πρώην αστυνομικού προσπάθησε να «ξεφορτωθεί» τα ναρκωτικά – Πώς παγιδεύτηκε ο TikToker

Φίλος του πρώην αστυνομικού προσπάθησε να «ξεφορτωθεί» τα ναρκωτικά – Πώς παγιδεύτηκε ο TikToker

05.08.2025
Ποινική δίωξη σε γνωστή χορεύτρια και influencer – Διαφήμιζε παράνομη ιστοσελίδα τζόγου

Ποινική δίωξη σε γνωστή χορεύτρια και influencer – Διαφήμιζε παράνομη ιστοσελίδα τζόγου

14.08.2025

  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Διαφήμιση

© 2025 empisteutiko.gr All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • Ελλάδα
    • Πολιτική
    • Οικονομία
    • Εκπαίδευση
    • Έγκλημα
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Showbiz
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • VIRAL
    • Μυστικά ή και όχι
    • 90s FEVER
    • Terminal
    • Συνταγές
    • Lifestyle

© 2025 empisteutiko.gr All Rights Reserved