Η έναρξη της λειτουργίας του νέου MaxHub για τον παγκόσμιο leader των outsourcing υπηρεσιών στο Athenian Capitol του Θεόδωρου Χαραγκιώνη – Πώς προχωρά η διαδικασία, τα μηνύματα και το μεγάλο «στοίχημα»
Η απόσταση από το …Μαϊάμι μέχρι το κέντρο της Αθήνας, την συμβολή των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ιουλιανού συγκεκριμένα, είναι αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα –9.409 km για την ακρίβεια, αν θα μπορούσαμε να συνδέσουμε τις δυο πόλεις σε μια νοητή γραμμή-, αλλά το γεγονός κάθε άλλο παρά απέτρεψε την Sitel από την προσπάθεια της να δώσει «σάρκα και οστά» στο ελληνικό project της.
Το μεγαλεπήβολο σχέδιο του αμερικανικού «κολοσσού» των outsourcing υποστηρικτικών υπηρεσιών με έδρα την Φλόριντα των Η.Π.Α. για την δημιουργία του νέου του MaxHub στο Athenian Capitol, το πιο επιβλητικό και σύγχρονο κτήριο της περιοχής, όπου στεγάζονται επίσης τα γραφεία του ιδιοκτήτη του μέχρι πρότινος εμπορικού κέντρου, του ομίλου Χαραγκιώνη, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου και το supermarket Σκλαβενίτης, μπήκε σε φάση υλοποίησης.
Η λειτουργία του νέου «στρατηγείου» της Sitel Greece άρχισε σε δοκιμαστικό mode από το περασμένο καλοκαίρι, όπως είχε γράψει το newmoney.gr τον Ιούλιο, με την προοπτική τότε να εισέλθει σε κανονικούς ρυθμούς σταδιακά από τις πρώτες ημέρες του περασμένου Σεπτεμβρίου και να προχωρήσει –με βάση τουλάχιστον τις εξαγγελίες υψηλόβαθμων στελεχών της εταιρείας- σε πάνω από 1.000 προσλήψεις διαφόρων ειδικοτήτων.
Όσο πλησιάζουν τα τέλη του Οκτωβρίου, η σχετική διαδικασία δείχνει να βρίσκεται σε εξέλιξη –παρά τις καθυστερήσεις που προκάλεσε το ξέσπασμα της πανδημίας από το ’20 και στην χώρα μας- και το ελληνικό τμήμα της Sitel, ένας εξαιρετικά καινοτόμος χώρος εργασίας, συνεχίζει να στελεχώνεται με την πρώτη «φουρνιά» των νέων συνεργατών της.
Η Sitel εγκαταστάθηκε πλήρως στο Sitel Athens MaxHub και μάλιστα στο μήνυμα της «καλωσορίζει» τον κόσμο αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι τα νέα γραφεία της σχεδιάσθηκαν για να μεγιστοποιήσουν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής των συνεργατών της, παρέχοντας εγκαταστάσεις γυμναστηρίου, βιβλιοθήκη, αίθουσα παιχνιδιών κ.α., ότι όλα αυτά συνδυάζονται με την παρουσία του μουσείου αυτοκινήτων το οποίο φέρει την υπογραφή ενός παραδοσιακού Έλληνα developer όπως ο Θεόδωρος Χαραγκιώνης και εδρεύει στο ίδιο κτίριο και εν ολίγοις μιλά «για το τέλειο παράδειγμα μιας #Sitellife φανταστικής εμπειρίας».
Μέσω των σελίδων της στα social media ή της ιστοσελίδας της η Sitel Greece εξηγεί, ακόμα, σε σχέση με τις θέσεις εργασίας της στην Αθήνα ότι «είναι κάτι περισσότερο από μια δουλειά – είναι ευκαιρίες μιας ζωής, στις οποίες οι συνεργάτες μας μπορούν να μάθουν, να καθοδηγήσουν και να αναπτύξουν τις επαγγελματικές και προσωπικές τους δεξιότητες και εμπειρίες».
Το πολύγλωσσο ελληνικό MaxHub της Sitel θα είναι επικεντρωμένο και στην εκπαίδευση των εργαζομένων, με προϊόντα και λύσεις end-to-end customer experience…
Οι προσφερόμενες θέσεις
Για το πόσο εύκολο ή δύσκολο θα αποδειχθεί το όλο εγχείρημα, πότε θα είναι ολοκληρωμένο και τι απόδοση θα έχει, τις απαντήσεις θα δώσει ο χρόνος. Σε αυτή την φάση περιγράφονται 28 προσφερόμενες θέσεις εργασίας/ειδικότητες και η Sitel προτρέπει όσους δεν αισθάνονται προς το παρόν έτοιμοι να υποβάλουν αίτηση να εγγραφούν στην «Talent Community».
Ο πολυεθνικός όμιλος, από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών διαχείρισης πελατών παγκοσμίως, διευκρινίζει λεπτομερώς τα καθήκοντα, τις ευθύνες κάθε θέσης και τα απαιτούμενα προσόντα από τους υποψηφίους γνώστες διαφόρων ξένων γλωσσών (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ολλανδικά, πολωνικά, φινλανδικά, σουηδικά, δανέζικα, νορβηγικά, τσέχικα), για ιδιότητες όπως Team Managers, Operation Managers, Customer Advisors, Quality Analysts, Process Improvement Program Manager κ.α. Σύμβουλοι πελατών (Customer Advisors) ζητούνται για αντίστοιχα τμήματα (Customer Service) π.χ. για την Sitel, αλλά και για εταιρείες Computer Technology ή άλλους τομείς.
Η Sitel αυτοπροσδιορίζεται ως global leader στην διαχείριση εμπειρίας πελατών, με δυναμικό 90.000 ανθρώπων που την «συνδέουν» με μερικά από τα κορυφαία brands του πλανήτη, από Fortune 500 επιχειρήσεις μέχρι τοπικές startups, σε 27 χώρες και 48 γλώσσες.
Πρόσωπα- «κλειδιά» θεωρούνται ο ιδρυτής, πρόεδρος και CEO της Sitel Group, Laurent Uberti και ο συνιδρυτής της και Global Chief Operating Officer (COO) Olivier Camino.
Ο τελευταίος σε παλαιότερες δηλώσεις του είχε επισημάνει ότι το πρώτο κέντρο επικοινωνίας της Sitel στην Ελλάδα θα προσφέρει στους συνεργάτες της περισσότερη ευελιξία μέσω ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας και ότι αποτελεί στρατηγική απόφαση να χρησιμοποιηθεί η χώρα μας ως ένας πολύγλωσσος κόμβος για τους πελάτες της, για αγορές όπως η γερμανική, οι σκανδιναβικές και άλλες.
Είχε, πάντως, λεχθεί ότι το προσωπικό κατά κύριο λόγο θα είναι Έλληνες, σε υπηρεσίες call centers, με ποικιλία πεδίων όπως τουρισμός, τεχνολογία, επικοινωνία και ΜΜΕ, εμπόριο κ.α.
Τα προβλήματα και η «χρυσή» λύση
Η μίσθωση του Athenian Capitol στην Sitel πρόσφερε μια «χρυσή» λύση στον όμιλο Χαραγκιώνη, για την αξιοποίηση ενός ακινήτου το οποίο πέρασε από «40 κύματα» κατά την διάρκεια της πολυετούς οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, παρά τις πολύ καλές προοπτικές τις οποίες εξ’ αρχής διέθετε.
Η ιστορία του ξεκινά από τα ‘90s. Τότε, αποκτήθηκε ένα από τα μεγαλύτερα αστικά ακίνητα στην «καρδιά» της πρωτεύουσας και αργότερα κατασκευάσθηκε το εμπορικό κέντρο, που έκανε εγκαίνια το 2010. Το ξέσπασμα της ύφεσης έφερε την Charagionis Group αντιμέτωπη με τα «κανόνια» βασικών μισθωτών της (Μαρινόπουλος, Sprider, τα Costa Coffee του Βωβού) και αναγκάσθηκε να αναζητήσει λύσεις. Τρία τουλάχιστον σχέδια έμειναν στα «χαρτιά» για διαφορετικούς λόγους το καθένα (π.χ. για μετατροπή του σε εκπτωτικό «χωριό», σε Κέντρο Παιδιού ή σε Κέντρο Αυτοκινήτου) πριν δοθεί το αίσιο τέλος από το 5ετές deal (συν οψιόν) με την Sitel για την ενοικίαση χώρων εμβαδού 6.500 τ.μ., που αποφέρει σημαντικό έσοδο στον όμιλο.
Κομβικό σημείο υπήρξε η μεγάλη συμφωνία με την Fortress για την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου των ακινήτων της σε συνάρτηση με την ρύθμιση των τραπεζικών της δανείων, που έθεσε τα οικονομικά της Χαραγκιώνης σε βιώσιμη τροχιά μετά τα προβλήματα της κρίσης και τώρα εκτελείται ο προγραμματισμός μιας σειράς από projects.
newmoney.gr