Επί της ουσίας πρόκειται για ένα σύντομο βίντεο, το οποίο θ’ αποτελέσει το «όχημα» για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό και κυρίως μέσα από τα social media, με τον προφανή στόχο την προσέλκυση τουριστών και… να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται από τη φετινή περίεργη σεζόν, λόγω του κορονοϊού.
Η εκδήλωση στην «Αίγλη» του Ζαππείου θα είναι λιτή και σύντομη, όπως και η τοποθέτηση του πρωθυπουργού. Κεντρικά πρόσωπα θα είναι ο επικεφαλής δημιουργικού της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Στηβ Βρανάκης και η επικεφαλής της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, οι οποίοι επιμελήθηκαν της καμπάνιας. Σημειώνεται πως θα υπάρξει ξεχωριστή καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό, ενώ, όπως διευκρινίζουν κυβερνητικά στελέχη, ο ΕΟΤ δεν θα παρακάμπτεται κι αντιθέτως τονίζεται πως ο Οργανισμός τελευταία φορά έκανε εθνική καμπάνια το 2008.
Επιπλέον, λόγω της πανδημίας, ο ΕΟΤ και οι ΟΤΑ έχουν δικαίωμα ν’ αναθέσουν απευθείας στη Marketing Greece έως το τέλος Αυγούστου έργο έως 214.000 ευρώ, προκειμένου να προβληθεί ο ελληνικός τουρισμός αποτελεσματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα και ως αποτέλεσμα της συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού φορέα. Το ίδιο, άλλωστε, είχε συμβεί και το Δεκέμβριο του 2016, δίχως τότε να υπάρχουν έκτακτες συνθήκες που δικαιολογούσαν αυτή την απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης.
Υγειονομική κάλυψη
Σε ό,τι αφορά την υγειονομική ασφάλεια που «υπόσχεται» η καμπάνια, την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται ν’ ανακοινωθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα με τα νησιά, ενώ στόχος είναι οι 470 κλίνες για περιστατικά Covid19 να γίνουν 650 έως τις αρχές Ιουλίου που θα «ανοίξουν» οι πτήσεις εξωτερικού για όλα τα ελληνικά αεροδρόμια (σ.σ.: στις 15/6 θα επιτραπούν οι πτήσεις εξωτερικού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα καταργηθούν η 14ήμερη καραντίνα και τα υποχρεωτικά τεστ).
Επίσης, σε 20 νησιά θα υπάρχει η δυνατότητα διεξαγωγής μοριακών τεστ και το πλάνο ετοιμότητας περιλαμβάνει αεροδιακομιδές από τα νησιά προς την Αθήνα, εφόσον αυτό είναι απαραίτητο. Σημειώνεται πως το παρών στην αποψινή εκδήλωση θα δώσει κανονικά ο Χάρης Θεοχάρης, τον οποίο στήριξε και στηρίζει το Μαξίμου, παρά τα «φάλτσα» που υπήρξαν κι ιδίως ύστερα από τις επιθέσεις που δέχθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Απολύτως συμβολικό προς τούτο είναι και το γεγονός ότι θα συνοδεύσει τον πρωθυπουργό στο ταξίδι του στη Σαντορίνη, το οποίο πιθανότατα θα γίνει το επόμενο Σάββατο (13/6).
Όπως παρουσίασε το newsit.gr, στόχος είναι αφενός ο κ. Μητσοτάκης να ενισχύσει τη συνολική καμπάνια της χώρας για τον τουρισμό με τη δική του παρουσία. Αφετέρου μέσα από αυτή τη στοχευμένη επίσκεψη ν’ αναδειχθεί το κεντρικό ενδιαφέρον όχι μόνο για την προσέλκυση τουριστών, αλλά και για τη στήριξη των επιχειρηματιών, επαγγελματιών και εργαζομένων του χώρου. Σύμφωνα με πληροφορίες, άλλωστε, είναι πολύ πιθανό ο πρωθυπουργός να κάνει δηλώσεις προς τους ανταποκριτές των ξένων Μέσων Ενημέρωσης στην Ελλάδα με φόντο για ευνόητους λόγους το Αιγαιοπελαγίτικο νησί.