Ένας πρώην barista των Starbucks αποκαλύπτει τα… μυστικά που είχαν στο παγκοσμίου φήμης franchise. Ο 28χρονος Shabaz Ali, μοιράστηκε μέσω του TikTok, τα «μυστικά» που είχαν σε κατάστημα της Αγγλίας των Starbucks που δούλευε συγκεντρώνοντας περισσότερο από 553.000 προβολές και αποκάλυψε μερικά ενδιαφέροντα tips.
«Περνούσα από εκπαίδευση και ο διευθυντής μού είπε να γράφω εσκεμμένα λάθος τα ονόματα των πελατών στα κύπελλα για δωρεάν δημοσιότητα». Πως θα ερχόταν αυτή; Δώστε βάση. Μιλάμε για προχωρημένο marketing.
«Οι influencers ή οι νεότεροι άνθρωποι θα κάνουν κατά κάποιον τρόπο «σκηνή» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους, σίγουρα θα δημοσιεύσουν κάτι σχετικά… Σοκαρίστηκα, καθώς κατάλαβα ότι αυτός ήταν πιθανώς ο λόγος που το όνομά μου γραφόταν λάθος στο παρελθόν».
Αποκάλυψε μάλιστα πως τα περίφημα frappuccinos της εταιρείας περιέχουν ένα σιρόπι με γεύση, σε αντίθεση με τους πραγματικούς κόκκους καφέ, οπότε συστήνει… «Αν θέλετε πραγματικό καφέ, πρέπει να ζητήσετε ένα εσπρεσάκι»!
Ο Ali είπε μάλιστα πως του είχαν ζητήσει να προσποιηθεί ότι δεν υπήρχε κάτι σε απόθεμα, αν είχε δημιουργηθεί ουρά: «Συνήθως χρειαζόταν πολύς χρόνος για να παρασκευαστεί ένα frappuccino, οπότε σε μια κουραστική μέρα, τους έλεγα ότι κάποια σιρόπια είχαν εξαντληθεί ή η παγομηχανή είχε σπάσει».
Εν τω μεταξύ, ο barista αποκάλυψε τρόπους για να πάρει κανείς δωρεάν τα snacks και τα αρτοποιήματα που πουλάνε τα Starbucks: «Στο τέλος της βάρδιας, τα είδη αρτοποιίας πρέπει να πεταχτούν, οπότε αν τα ζητήσετε από έναν barista, μπορεί να σας τα δώσει», ενώ τόνισε ότι «μερικά από αυτά μεταφέρονται σε καταφύγια αστέγων ή δίνονται απευθείας στους αστέγους».
Ο Άλι είπε μάλιστα, πως οι baristas μπορούν να φτιάξουν δημιουργικά παρασκευάσματα για καλούς πελάτες: «Θα δοκιμάσουν έναν συνδυασμό όλων των ειδών και θα έχουν τα δικά τους μυστικά σε ποτά-ροφήματα, γι’ αυτό ζητήστε τους συμβουλές και θα σας φέρουν πάντα αυτό που θέλετε», ενώ πρόσθεσε πως «αν θες ένα medium καφέ, ζήτα το σε μεγάλο φλιτζάνι. Το πιθανότερο είναι ότι ο barista θα γεμίσει το φλιτζάνι – γιατί πάντα βγάζει λίγο επιπλέον – οπότε παίρνεις έτσι ένα μεγάλο ποτό δωρεάν».
Υποστήριξε μάλιστα πως οι πελάτες δικαιούνται ένα δωρεάν καφέ-ρόφημα για τα γενέθλιά τους…
«Η καλύτερη συμβουλή που θα έδινα είναι να διασκεδάζεις. Όταν οι πελάτες σε βλέπουν να διασκεδάζεις, το απολαμβάνουν και αυτοί» έκλεισε.