Έφυγε από την ζωή ο Μίμης Πλέσσας, τα ξημερώματα του Σαββάτου, αφήνοντας πιο φτωχό τον ελληνικό πολιτισμό και σκορπώντας πένθος.
Την είδηση του θανάτου του Μίμη Πλέσσα έκανε γνωστή η συζυγός του Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα με μια συγκινητική ανάρτηση – αποχαιρετισμό στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. «Και ξαφνικά «Επεσε βαθειά σιωπή…»…..«Κι εσύ δεν θα’σαι πλάι μου Αστέρι της Ζωής μου……» έγραψε με εκατοντάδες πολίτες να εκφράζουν στα σχόλια τα συλλυπητήριά τους.
Ο Μίμης Πλέσσας ήθελε νιάτα δίπλα του
Ο Μίμης Πλέσσας θα είχε τα 100ά του γενέθλια στις 12 Οκτωβρίου. Με αφορμή αυτά είχε προγραμματιστεί και μια επετειακή συναυλία στο Ηρώδειο με τη συμμετοχή πλήθους καλλιτεχνών που ήθελαν με τον τρόπο αυτό να τιμήσουν τον γνωστό συνθέτη.
Ενόψει αυτής της συναυλίας η συζυγός του είχε μιλήσει στην εφημερίδα Real εξηγώντας για ποιους λόγους ο σπουδαίος συνθέτης θεωρείτο αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές εταιρείες.
Δήλωσε τότε χαρακτηριστικά πώς «ο Μίμης ήθελε νιάτα γύρω του. Αντλούσε και αντλεί από τους νέους. Ήθελε ο μέσος όρος ηλικίας να είναι προς τα κάτω, ακριβώς γιατί του άρεσαν οι φρέσκες ιδέες, οι φρέσκες ενορχηστρώσεις, η φρέσκια ματιά, η νεανική ματιά. Αγαπούσε και αγαπάει πάρα πολύ τους νέους και ήθελε να τους δίνει βήμα. Δεν είχε το σύμπλεγμα να κρατήσει το καλό τραγούδι για τη φίρμα και να δώσει ένα δεύτερο σε έναν νέο τραγουδιστή».
Καμία δισκογραφική δεν τον ήθελε
«Επιπλέον, επειδή δεν είχε συμβόλαιο, καμία δισκογραφική εταιρεία δεν ήθελε να γράψει για τα πρωτοκλασάτα της ονόματα, τα οποία μοιραία θα έγραφαν για όσους είχαν συμβόλαιο. Ο Πλέσσας δεν ήταν δικό τους παιδί, ήταν άναρχο πνεύμα και αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές».
«Δεν τους άφησαν να συνεργαστούν μαζί του, αυτό έγινε και με τον Στράτο Διονυσίου και με τον Σταμάτη Κόκκοτα. Στην Τζένη Βάνου, που δεν είχε ούτε εκείνη συμβόλαιο, έδινε τη μια επιτυχία μετά την άλλη, αλλά θάφτηκαν, το «Σε βλέπω στο ποτήρι μου» ή το «Χίλιες βραδιές». Η λαϊκή πλευρά της Τζένης Βάνου ανακαλύφθηκε μετά τον θάνατό της. Μέχρι τότε έτρεμαν μήπως «χτυπήσει» τα πρωτοκλασάτα ονόματα των δισκογραφικών που είχαν τα πρωτεία και δεν έπρεπε ξαφνικά να βγει η Βάνου και ο Πλέσσας πάνω από τους δικούς τους», είχε πει η σύζυγος του μουσικοσυνθέτη, Λουκίλα Καρρέρ – Πλέσσα.
«Ο χρόνος δικαιώνει και τους δημιουργούς και τους τραγουδιστές. Ο χρόνος και η αγάπη του κόσμου, που έχει το αλάθητο. Ο κόσμος ξέρει ποιος δεν κοροϊδεύει, ποιο είναι το καλό τραγούδι και το έργο τέχνης».
Έτσι, ο Μίμης Πλέσσας μέσα από τα τραγούδια του, μέσα από το έργο μιας ζωής, θα μείνει στην Ιστορία…