Η ομάδα marketing απλά “σαχλαμάριζε”
Η Meizu εξέπληξε πολλούς όταν παρουσίασε πριν ένα μήνα περίπου ένα νέο concept τηλεφώνου το οποίο δε διέθετε καμία θύρα, ούτε καν αυτή της φόρτισης. Το Meizu Zero δεν είχε ούτε θύρα SIM, ούτε ηχεία, ούτε φυσικά πλήκτρα. Φαίνεται όμως πως το όλο concept ήταν παραπλανητικό και ο CEO της εταιρίας, Jack Wong, παραδέχτηκε πως δεν ήταν τίποτα παραπάνω από την ομάδα marketing που “έκανε χαβαλέ”.
Η Meizu ξεκίνησε μία crowdfunding καμπάνια στο Indiegogo για να συγκεντρώσει $100.000 ώστε να μπει η συσκευή στην παραγωγή, αλλά ο στόχος δεν επετεύχθη ποτέ και έφτασε μόνο τα $45.000. Ο Wang σημείωσε πως το project βρέθηκε στο R&D τμήμα της εταιρίας αλλά δεν υπήρχε ποτέ ο σκοπός μαζικής παραγωγής της συσκευής.