Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην εξάλειψη της περιττής γραφειοκρατίας και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, αξιοποιώντας την τεχνολογία για πιο γρήγορες και αποδοτικές διοικητικές διαδικασίες. Πλέον, οι πληροφορίες που περιέχονται στα καταργούμενα πιστοποιητικά θα αντλούνται αυτόματα μέσω διαλειτουργικότητας, χωρίς να απαιτείται η φυσική προσκόμισή τους από τους πολίτες.
Νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες για τους Πολίτες και τις Επιχειρήσεις
Με εργαλεία όπως το MyStreet και το gov.gr, οι πολίτες αποκτούν πλέον τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν περισσότερες διαδικασίες ψηφιακά, βελτιώνοντας την αλληλεπίδρασή τους με το Δημόσιο. Επιπλέον, μέσω του Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας (με 4 εκατομμύρια εγγεγραμμένους πολίτες), θα υλοποιηθεί η μεγαλύτερη αξιολόγηση υπηρεσιών και φορέων που έχει γίνει ποτέ.
Δηλώσεις Υπουργών: Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Κράτους
Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, υπογράμμισε ότι στόχος είναι η αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών και η αύξηση της αποδοτικότητας της δημόσιας διοίκησης, με απλούστερες και πιο σύγχρονες διαδικασίες. «Οι πολίτες αποκτούν ενεργό ρόλο στην ανάδειξη των προβλημάτων, μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, που θα μας βοηθήσουν να υλοποιήσουμε βελτιώσεις», τόνισε.
Ο Υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, ανέφερε ότι «ο εκσυγχρονισμός του κράτους επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων, που καθιστούν τις δημόσιες υπηρεσίες πιο αποτελεσματικές και φιλικές προς τους πολίτες». Παράλληλα, σημείωσε ότι το gov.gr, που σήμερα προσφέρει περισσότερες από 2.100 ψηφιακές υπηρεσίες, αποτελεί τη βάση για τα επόμενα βήματα της κυβέρνησης στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δημοσίου.
Πηγή: dnews.gr