Λίγο μετά τις 15:00 εμφανίστηκε στο λογαριασμό του ένα tweet με το οποίο δήλωνε ότι είναι γκέι, για να το διαγράψει λίγο αργότερα, αφού είχε γίνει όμως πρώτα ο κακός χαμός σε όλο το διαδίκτυο, με τον ίδιο να επανέρχεται ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα.
«Χακαρισμένος λογαριασμός. Ευτυχώς όλα εντάξει. Συγγνώμη σε όλους τους followers μου. Και φυσικά, περισσότερα συγγνώμη από την LGTB κοινότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά στη νέα του ανάρτηση.
Από την πρώτη στιγμή πάντως που εμφανίστηκε το συγκεκριμένο tweet με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις (λίγες ημέρες αφότου τον χρέωσαν μια ακόμη σχέση, αυτή τη φορά με την Σακίρα), υπήρχαν πολλοί που δεν το πίστεψαν.
Σύμφωνα με τη «Mundo Deportivo», ίσως να επρόκειτο για μια σκόπιμη προσπάθεια να σταματήσει τα διάφορα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν τελευταία και τον συνδέουν με ουκ ολίγες νέες συντρόφους. Η άλλη εξήγηση για το tweet του Κασίγιας ήταν ότι αποτελεί μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί. Δεν θα ήταν η πρώτη φορά που «δολώματα» χρησιμοποιούνται με tweets που κάνουν τους ανθρώπους να μιλούν πριν από την έναρξη της καμπάνιας.
Λίγο μετά τις 15:00 εμφανίστηκε στο λογαριασμό του ένα tweet με το οποίο δήλωνε ότι είναι γκέι, για να το διαγράψει λίγο αργότερα, αφού είχε γίνει όμως πρώτα ο κακός χαμός σε όλο το διαδίκτυο, με τον ίδιο να επανέρχεται ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα.
«Χακαρισμένος λογαριασμός. Ευτυχώς όλα εντάξει. Συγγνώμη σε όλους τους followers μου. Και φυσικά, περισσότερα συγγνώμη από την LGTB κοινότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά στη νέα του ανάρτηση.
Από την πρώτη στιγμή πάντως που εμφανίστηκε το συγκεκριμένο tweet με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις (λίγες ημέρες αφότου τον χρέωσαν μια ακόμη σχέση, αυτή τη φορά με την Σακίρα), υπήρχαν πολλοί που δεν το πίστεψαν.
Σύμφωνα με τη «Mundo Deportivo», ίσως να επρόκειτο για μια σκόπιμη προσπάθεια να σταματήσει τα διάφορα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν τελευταία και τον συνδέουν με ουκ ολίγες νέες συντρόφους. Η άλλη εξήγηση για το tweet του Κασίγιας ήταν ότι αποτελεί μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί. Δεν θα ήταν η πρώτη φορά που «δολώματα» χρησιμοποιούνται με tweets που κάνουν τους ανθρώπους να μιλούν πριν από την έναρξη της καμπάνιας.