Μια γυναίκα πλήρωσε τρεις φορές την τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου της για να αγοράσει όλες τις συσκευασίες με φιστίκια κατά τη διάρκεια της πτήσης, όμως τώρα ζητά να αποζημιωθεί. Ποιος ο λόγος.
Επιβάτιδα αεροπορικής πτήσης, με σοβαρή αλλεργία στους ξηρούς καρπούς, καταγγέλλει πως αναγκάστηκε να αγοράσει όλες τις συσκευασίες φιστικιών σε πτήση, για να μην πάθει αλλεργική κρίση. Της κόστισε τρεις φορές την τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου.
Η 27χρονη Leah Williams τονίζει πως ενημέρωσε το προσωπικό καμπίνας πως έχει σοβαρή αλλεργία και ζήτησε να ενημερωθούν οι άλλοι επιβάτες της πτήσης από Ντίσελντορφ προς Λονδίνο και να μην αγοράσουν ή καταναλώσουν ξηρούς καρπούς.
Ωστόσο, οι αεροσυνοδοί της Eurowings την ενημέρωσαν πως δεν είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο, με αποτέλεσμα η γυναίκα να αγοράσει όλες τις συσκευασίες.
Όπως γράφει η Mirror, η νεαρή πλήρωσε σχεδόν 175 ευρώ για τα φιστίκια, ποσό τριπλάσιο από εκείνο που είχε δώσει για το εισιτήριό της.
Πλέον, ζητά να της επιστραφούν τα χρήματά της.
«Η Eurowings θα έπρεπε να ντρέπεται για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την κατάσταση και για τον τρόπο με τον οποίο με έκανε να αισθάνομαι» είπε.
Στη σελίδα της, η αεροπορική εταιρεία ξεκαθαρίζει πως δεν μπορεί να εγγυηθεί πως τα γεύματα που παρέχει δεν έχουν ξηρούς καρπούς αλλά και ενημερώνει πως υπάρχουν διαθέσιμες συσκευασίες εντός του αεροσκάφους. Όσοι έχουν αλλεργία, καλούνταν να συζητήσουν με τον γιατρό τους, πριν κλείσουν εισιτήριο.
Εκπρόσωπος της εταιρείας επεσήμανε πως «το πλήρωμα καμπίνας έχει ιατρική εκπαίδευση και υπάρχει πάντα πρόσβαση σε φάρμακα για την παροχή επείγουσας φροντίδας σε περίπτωση αλλεργικού σοκ».
Όπως αναφέρει η DailyMail, τελικά η Eurowings απολογήθηκε στην 27χρονη. «Λυπούμαστε ειλικρινά που η πτήση μαζί μας δεν πήγε όσο ομαλά σχεδιάζαμε και λυπούμαστε για κάθε ταλαιπωρία που υπέστη η Leah Williams» είπε εκπρόσωπος, συμπληρώνοντας πως το προσωπικό προσφέρθηκε να ενημερώσει τους άλλους επιβάτες. «Δέχθηκε αρχικά, αλλά μετά αποφάσισε να αγοράσει όλα τα πακέτα».