Μόνο το τελευταίο 24ωρο είχαμε τρία χτυπήματα από τον «βαθύ ΣΥΡΙΖΑ». Ένα βίντεο που έπαιξε στην εκπομπή της Κατερίνας Ακριβοπούλου στην ΕΡΤ, τη «Δεύτερη Ματιά», και που όμοιό του μόνο σε προεκλογική συγκέντρωση του κόμματος θα φανταζόταν κανείς ότι μπορεί να προβληθεί και σίγουρα όχι στη δημόσια τηλεόραση.
Ένα δεύτερο βίντεο που κυκλοφόρησε στα social media, με πρωταγωνιστή τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον οποίο και πάλι το επιτελείο του Μαξίμου προσπάθησε να εμφανίσει σαν οπαδό της εργασιακής απορρύθμισης και της κατάργησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Καθώς και ένα fake news με μια χελώνα καρέτα-καρέτα, που διάφορα σάιτ του ΣΥΡΙΖΑ προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν για να εκθέσουν σαν βασανιστή ζώων(!) τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.
Το βίντεο που άναψε «φωτιές»
Το βίντεο στην εκπομπή της δημοσιογράφου Κατερίνας Ακριβοπούλου παρουσίαζε την Ελλάδα της κρίσης, προ ΣΥΡΙΖΑ φυσικά, με τους χρυσαυγίτες να δρουν ανεξέλεγκτοι, τους Έλληνες να προμηθεύονται τα προς το ζην στα συσσίτια και τις αυτοκτονίες να διαδέχονται η μία την άλλη. Το δε πολιτικό προσωπικό της εποχής, να αδιαφορεί και να τραγουδά «σκασίλα μου, σκορδοκαΐλα μου»… Κατέληγε δε με την εικόνα του δικτάτορα Παπαδόπουλου, υπονοώντας προφανώς ότι έρχεται χούντα! Και με την προτροπή στους ψηφοφόρους να θυμηθούν την ανθρώπινη υπόστασή τους… Και να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ φυσικά. Το τελευταίο δεν το έλεγε, το άφηνε να εννοηθεί.
Το δεύτερο βίντεο ήταν μια συνομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη με επιχειρηματίες στην Κω. Εκεί εμφανίζεται κάποια στιγμή ένας από τους συμμετέχοντες, πιθανώς επιχειρηματίας στον τουρισμό, να λέει για την 7ήμερη εργασία και τους ελέγχους που υφίστανται οι επιχειρήσεις. Αν και ουδείς γνωρίζει τι ακριβώς εννοούσε ο επιχειρηματίας, αν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν του απαντά προσωπικά, η δήλωση αργότερα του προέδρου της ΝΔ, ότι «θα σαρώσει σαν οδοστρωτήρας τα εμπόδια που κρατούν δέσμια την επιχειρηματικότητα», ήταν αρκετή για το Μαξίμου για να κατηγορήσει τον κ. Μητσοτάκη ότι «θέλει να ισοπεδώσει τα εργασιακά δικαιώματα».
Το fake news με την καρέτα-καρέτα
Το τρίτο βίντεο ήταν ένα βίντεο με μια χελώνα καρέτα-καρέτα, που έδειξαν στο λιμάνι του Καστελόριζου οι ψαράδες στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Επειδή στο βίντεο η χελώνα κάποια στιγμή μπερδεύεται σε ένα σκοινί μιας βάρκας, κάποιοι φαντάστηκαν και έγραψαν ότι ήταν δεμένη… ειδικά για να την παρουσιάσουν στον κ. Μητσοτάκη. Γεγονός που διαψεύστηκε και από τον λιμενάρχη του Καστελόριζου και από τον υπεύθυνο του γραφείου Τύπου του κ. Μητσοτάκη που ήταν παρών και που, όπως αφηγήθηκε, η χελώνα κάποια στιγμή όντως μπερδεύεται με ένα σκοινί, αλλά πολύ σύντομα απελευθερώνεται μόνη της και φυσικά καμία προσπάθεια να δεθεί για να επιδειχθεί στον κ. Μητσοτάκη δεν έγινε…
Πολύ γρήγορα, όταν συνειδητοποίησαν την γκάφα τους, τα συριζαϊκά σάιτ -μεταξύ αυτών και το tvxs του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιου Κούλογλου- είχαν αποσύρει και κατεβάσει την «είδηση», που βρήκε θέση όμως στα ellinika hoaxes, το ειδικευμένο σάιτ που εντοπίζει τα fake news.
Τα τελευταία κρούσματα δείχνουν ανάγλυφα τον τρόπο που θα πορευτεί το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου έως τις κάλπες. Με κινδυνολογία και προσπαθώντας να παρουσιάσει τη ΝΔ σαν το κόμμα του ΔΝΤ που θέλει να επιβάλει νέο μνημόνιο στην Ελλάδα και τους Έλληνες. Προσπαθώντας έτσι να ακυρώσουν το μήνυμα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης για νέες καλά αμειβόμενες δουλειές, μείωση της ανεργίας, ανάπτυξη, επενδύσεις και φοροαπαλλαγές.
Η προσπάθεια δείχνει και την αμηχανία του εκλογικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ, αφού η προσπάθεια να κινδυνολογήσουν με το πρόγραμμα της ΝΔ επιχειρήθηκε και στις ευρωεκλογές και απέτυχε τελείως.
Το σχέδιο απέτυχε στις ευρωεκλογές
Προσπάθησαν να εμφανίσουν τον κ. Μητσοτάκη ότι θέλει να κόψει τη 13η σύνταξη και να ιδιωτικοποιήσει το συνταξιοδοτικό και η ΝΔ κέρδισε κατά κράτος στους συνταξιούχους. Προσπάθησαν να εμφανίσουν τον κ. Μητσοτάκη οπαδό των απολύσεων στο Δημόσιο και η ΝΔ κέρδισε κατά κράτος μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων.
Προσπάθησαν να εμφανίσουν τον κ. Μητσοτάκη οπαδό της 7ήμερης εργασίας, χωρίς δικαιώματα, και η ΝΔ κέρδισε κατά κράτος μεταξύ των ιδιωτικών υπαλλήλων. Προσπάθησαν να εμφανίσουν τον κ. Μητσοτάκη οπαδό του υποκατώτατου μισθού για τους νέους εργαζόμενους και η ΝΔ κέρδισε και στο δύσκολο κοινό των νέων ψηφοφόρων.
Αλλά η προσπάθεια θα συνεχιστεί καθώς φαίνεται. Γεγονός που δείχνει, όπως σημειώνουν στελέχη της ΝΔ, και την αμηχανία του εκλογικού επιτελείου της Κουμουνδούρου, που έχει ξεμείνει -όπως λένε- από αφήγημα και από επιχειρήματα.