Η Apple μόλις κυκλοφόρησε τη νέα της εορταστική διαφήμιση με τίτλο “Heartstrings”, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες των AirPods Pro 2 ως ακουστικά βαρηκοΐας.
Στο συγκινητικό αυτό βίντεο, ένας πατέρας με απώλεια ακοής καταφέρνει, χάρη στα AirPods Pro 2, να ακούσει καθαρά την κόρη του να παίζει κιθάρα για πρώτη φορά. Η ιστορία αυτή υπογραμμίζει πώς η τεχνολογία μπορεί να λύσει ακόμη και θέματα υγείας και να ενισχύσει έτσι τις οικογενειακές σχέσεις.
Για την ιστορία, η δυνατότητα χρήσης των AirPods Pro 2 ως ακουστικά βαρηκοΐας προστέθηκε μέσω πρόσφατης ενημέρωσης λογισμικού που έφτασε σε συνδυασμό με το iOS 18.1. Μετά από αυτό το update, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν εξατομικευμένα τεστ ακοής και να ρυθμίζουν τον ήχο ώστε να αντιμετωπίζουν την απώλεια ακοής ως έναν βαθμό. Αυτό προφανώς καθιστά την ακουστική υποστήριξη πιο προσιτή, χωρίς την ανάγκη συνταγογραφούμενων συσκευών.
Η διαφήμιση “Heartstrings” έχει λάβει ευρεία αναγνώριση στα social media για το συναισθηματικό της βάθος και όχι μόνο. Πολλοί σχολιαστές επισήμαναν για παράδειγμα ότι η διαφήμιση δεν προβάλλει μόνο την τεχνολογική καινοτομία, αλλά τονίζει και την ανθρώπινη πλευρά, δείχνοντας πώς τέτοιες εξελίξεις μπορούν να επηρεάσουν βαθιά την καθημερινή ζωή. Να σημειωθεί πως αυτή διαφήμιση συνεχίζει την παράδοση της Apple να δημιουργεί συναισθηματικά φορτισμένες εορταστικές καμπάνιες που γιορτάζουν τη σύνδεση της τεχνολογίας με τις προσωπικές εμπειρίες.
Μπορείτε να την δείτε μέσα από τον player που ακολουθεί: