Την τεχνητή νοημοσύνη επιστρατεύει η Google προκειμένου να χρεώνει τις λειτουργίες αναζήτησης, κάτι που φαίνεται να αποτελεί τη μεγαλύτερη ανατροπή ως προς τις πηγές εσόδων της εταιρείας από τότε που έδωσε το «παρών» στα διαδικτυακά φόρα, σύμφωνα με τον Guardian.
Η Google φαίνεται να οδεύει προς αυτή την κατεύθυνση εξαιτίας των τεράστιων δαπανών που απαιτούνται για την παροχή της υπηρεσίας, λένε οι ειδικοί, και θα αφήσει κάθε κορυφαίο παίκτη στον τομέα να προσφέρει κάποια ποικιλία συνδρομητικού μοντέλου για να καλύψει το κόστος του.
Οι προτάσεις της Google, τις οποίες αποκάλυψαν για πρώτη φορά οι Financial Times, θα συνεπάγονται ότι η εταιρεία θα προσφέρει αποκλειστικά τη νέα λειτουργία αναζήτησης στους χρήστες των premium συνδρομητικών υπηρεσιών της, στις οποίες οι πελάτες πρέπει ήδη να εγγραφούν αν θέλουν να χρησιμοποιούν τους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης σε άλλα εργαλεία της Google, όπως το Gmail και η σουίτα γραφείου της.
Με την εν λόγω εμπειρία αναζήτησης, που δοκιμάζεται σε beta για επιλεγμένους χρήστες, η γεννητική τεχνητή νοημοσύνη της Google χρησιμοποιείται για να απαντά απευθείας σε ερωτήματα με μία μόνο απάντηση, σε παρόμοιο στυλ με την προσέγγιση μέσω συνομιλίας του ChatGPT και των ανταγωνιστών του.
«Η αναζήτηση με τεχνητή νοημοσύνη είναι πιο ακριβή στον υπολογισμό από τις παραδοσιακές διαδικασίες αναζήτησης της Google. Έτσι, χρεώνοντας την αναζήτηση AI η Google θα επιδιώξει να ανακτήσει τουλάχιστον αυτό το κόστος», δήλωσε η Χέδερ Ντάου, επικεφαλής επιστήμονας δεδομένων στη συμβουλευτική εταιρεία ψηφιακού μετασχηματισμού UST.