Η απόφαση της εταιρείας να δημιουργήσει συνδρομητικό πακέτο χωρίς διαφημίσεις επηρεάζει 258 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στο facebook και άλλους τόσους στο Instagram.
Η Meta έχει σταδιακά μετατρέψει Facebook και Instagram σε ένα τεράστιο marketplace, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους καλύτερη στόχευση κοινού, αφού εξατομίκευει τις διαφημίσεις για κάθε χρήστη. Οι Ευρωπαίοι διαφημιζόμενοι αποτελούν το 21% έως 25% των παγκόσμιων διαφημιστικών εσόδων της Meta κάθε μήνα.
Όμως, το Ανώτατο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκρινε, στο πλαίσιο του GDPR, ότι η εταιρεία δεν μπορεί να συνεχίσει αυτές τις πρακτικές στόχευσης, αν δεν λάβει πρώτα συγκατάθεση του ατόμου.