Τα προγράμματα που μπλοκάρουν διαφημίσεις σε sites και YouTube δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στη Google, καθώς αποτρέπουν τα σχετικά μηνύματα πελατών να φτάνουν στους χρήστες του διαδικτύου.
Με στόχο να περιορίσει τη χρήση ειδικά στο YouTube, η εταιρεία-κολοσσός του διαδικτύου ξεκινάει μια νέα πιο επιθετική τακτική.
Έτσι, δοκιμάζει σε ένα μικρό δείγμα χρηστών νέα μέτρα όπως το μπλοκάρισμα του video αν δεν απενεργοποιήσουν το ad blocker τους.
Μάλιστα, συγκεκριμένοι χρήστες εντόπισαν πως το σχετικό μήνυμα του YouTube τους ανέφερε πως μέχρι να αφαιρέσουν το σχετικό app θα μπορούν να δουν μόλις 3 videos.
«Ο εντοπισμός ενός προγράμματος μπλοκαρίσματος διαφημιστικών μηνυμάτων δεν είναι νέα υπόθεση και συχνά ζητάμε από τους θεατές να το απενεργοποιήσουν», σημείωσε εκπρόσωπος της Google σε ιστοσελίδες του εξωτερικού.
Οι χρήστες έρχονται και μπροστά σε μία ακόμη επιλογή: την αγορά ενός πακέτου συνδρομής για το YouTube Premium, το οποίο προσφέρει το περιεχόμενο της πλατφόρμας χωρίς διαφημιστικά διαλείμματα.
Πηγή εικόνας: indiatoday.in