Τις νέες λίστες με τα προϊόντα που απαρτίζουν το «καλάθι του νοικοκυριού» το οποίο μπαίνει σήμερα στην τέταρτη εβδομάδα εφαρμογής του, ανήρτησαν το πρωί στην πλατφόρμα e-καταναλωτής τα σούπερ μάρκετ.
Συνολικά 16 επιχειρήσεις δημιούργησαν αυτή την εβδομάδα «καλάθια» και συγκεκριμένα 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, Βazaar, Γαλαξίας, Discount Market, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Πίτσιας, Χαλκιαδάκης), το οnline Efresh.gr και oι πλατφόρμες efood και Wolt.
Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, από τα 816 προϊόντα, 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση.
«Black Friday αυτή την εβδομάδα και από ότι φαίνεται ξεκίνησε με τις νέες τιμές στο ”Καλάθι του Νοικοκυριού”. Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προιόντα 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια. Το σημαντικότερο ΟΛΕΣ οι αλυσίδες έχουν μείωση» γράφει σε tweet του ο υπουργός Ανάπτυξης.
Aναλυτικά τα καλάθια των σούπερ μάρκετ έως τις 29/11 τα βρίσκει ο καταναλωτής στην πλατφόρμα e-καταναλωτής όπου «μεταβαίνει» στην αλυσίδα που επιθυμεί.
Η επέκταση του «καλαθιού»
Την ίδια στιγμή αναμένονται το επόμενο διάστημα και οι δύο νέες κινήσεις τις οποίες έχει προαναγγείλει το αρμόδιο υπουργείο που αφορούν στο «καλάθι του νοικοκυριού».
Η πρώτη είναι το «καλάθι» με τα προϊόντα που απευθύνονται σε καταναλωτές με ειδικές διατροφικές ανάγκες. Θα περιλαμβάνει περίπου 15 προϊόντα τα οποία καταναλώνουν άνθρωποι που έχουν προβλήματα υγείας όπως για παράδειγμα οι διαβητικοί (και όχι μόνο), οι οποίοι αναγκαστικά αγοράζουν συγκεκριμένα είδη διατροφής.
Η δεύτερη είναι το λεγόμενο «εορταστικό καλάθι» δηλαδή η λίστα με τα προϊόντα για την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Σύμφωνα με όσα έχει αναφέρει ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, θα είναι διαθέσιμο γύρω στις 15 Δεκεμβρίου, θα διαρκέσει για περίπου 2-3 εβδομάδες ενώ θα περιέχει προϊόντα όπως κρέατα και γλυκά, ενδεχομένως και αναψυκτικά.
ΠΗΓΗ: cnn.gr