Η κορεατική σειρά επιβίωσης του Netflix «Squid Game» (το παιχνίδι του καλαμαριού) που έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο του 2021 καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ, επανέρχεται στις οθόνες μας. Αυτή τη φορά, ως πραγματικό τηλεπαιχνίδι.
Ως τηλεοπτικό προϊόν το «Squid Game» εκτιμάται πως αξίζει σχεδόν 900 εκατομμύρια δολάρια κατέχοντας τον τίτλο της δημοφιλέστερης σειράς του Netflix όλων των εποχών αφού τουλάχιστον, 111 εκατομμύρια χρήστες παρακολούθησαν τη συγκεκριμένη σειρά τις πρώτες 28 ημέρες από την κυκλοφορία της.
Ήταν θέμα χρόνου επομένως, η πολυσυζητημένη σειρά να γίνει πραγματικό ριάλιτι σόου, χωρίς φυσικά, να διακυβεύεται η ζωή ή ο θάνατος των παικτών, όπως διευκρινίζει η δημοφιλής πλατφόρμα. Την ίδια στιγμή, το Netflix επιβεβαίωσε ότι η σειρά θα συνεχιστεί και για δεύτερη σεζόν.
Πιο αναλυτικά, το Netflix ανακοίνωσε την Τρίτη πως δίνει «το πράσινο φως» για τη δημιουργία του «Squid Game: The Challenge». Στο νέο τηλεοπτικό παιχνίδι θα συμμετέχουν συνολικά 456 παίκτες. Θα υπάρχει επίσης, χρηματικό έπαθλο – ρεκόρ το οποίο θα αγγίξει τα 4,56 εκατομμύρια δολάρια.
Οι ενδιαφερόμενοι προκειμένου να λάβουν μέρος στο συγκεκριμένο σόου θα πρέπει να μιλούν άπταιστα αγγλικά, να έχουν συμπληρώσει το 21 έτος της ηλικίας τους και να διατηρούν το δικαίωμα νόμιμης παραμονής στις ΗΠΑ, όπου θα πραγματοποιηθούν τα γυρίσματα του σόου. Επιπλέον, θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για έως και 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για τα γυρίσματα. Σημειώνεται δε, πως δεν μπορούν να λάβουν μέρος άτομα τα οποία προηγουμένως είχαν εργαστεί είτε στο Netflix είτε στην All3 Media Group.
Οι υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι μαζί με την αίτησή τους θα δημιουργήσουν ένα μικρό βίντεο ενός λεπτού στο οποίο θα αναφέρουν τους λόγους για τους οποίους επιθυμούν να λάβουν μέρος στο συγκεκριμένο διαγωνισμό.
Πώς να κάνετε το βίντεο σας να ξεχωρίσει
Σύμφωνα με το ΜarketWatch αυτά είναι μερικά tips για όσους επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό.
- Τοποθετείστε το τηλέφωνο/τη συσκευή σας οριζόντια
- Καθίστε κάπου ήσυχα
- Βρείτε τον κατάλληλο φωτισμό
- Μην χρησιμοποιείτε φίλτρο
- Προσπαθήστε να μην υπερβαίνει το 1 λεπτό το βίντεο σας