Έχουν περάσει 18 ημέρες από το τροχαίο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στον Mad Clip και η διαλυμένη Porsche του μουσικού δίνει νέα στοιχεία για τις συνθήκες της τραγωδίας.
Η αυτοψία του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά φαίνεται να συμπληρώνει ορισμένα από τα κρίσιμα κομμάτια στο παζλ του δυστυχήματος.
Όπως φάνηκε, οι φόβοι για τα λάστιχα της Porsche επιβεβαιώνονται αφού το σπορ αυτοκίνητο κινούνταν με ελαστικά Semi Slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας. Ελαστικά που όταν έρθουν σε επαφή με νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. Όπως συνόψιζαν συνεργάτες του κ. Μαδιά τα λάστιχα semi slick είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Την επίμαχη νύχτα -όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα και ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες- υπήρχαν νερά σε τρία σημεία, λίγα μέτρα από τον τόπο του δυστυχήματος. Αυτό σημαίνει ότι τα λάστιχα της μοιραίας Porsche για λίγα, αλλά πολύ κρίσιμα δευτερόλεπτα, έχασαν την αποδοτικότητά τους.
Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134 που πήγαινε… Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία. Η μαύρη Porsche έφυγε από δρόμο και αφού καρφώθηκε σε κολώνα, κατέληξε σε δέντρο.
Η πολυαναμενόμενη αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία.
Το επιτελείο του κυρίου Μαδιά διαπίστωσε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.
Η πρώτη ανάλυση δείχνει πως τα ημιαγνωνιστικά λάστιχα της Porsche έχουν παίξει ρόλο στα όσα έγιναν τη νύχτα εκείνης της Πέμπτης, στις 2 Σεπτεμβρίου.
Όπως επισήμανε στο newsit.gr ο Παναγιώτης Μαδιάς: «Στο αυτοκίνητο βρέθηκαν τρεις σταυροί. Δύο μικρότερης αξίας και ο ζητούμενος και το κινητό του Mad Clip. Ευελπιστούσα ότι με το διαγνωστικό μηχάνημα θα είχα επέμβει σε όλους τους ηλεκτρονικούς παραμέτρους του εγκεφάλου, προκειμένου να ανακτήσω πληροφορίες με αντικείμενο έρευνας, εάν ο Mad Clip είχε απενεργοποιήσει το σύστημα αντισπίν ή όχι. Δυστυχώς, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου είχε υποστεί σοβαρές βλάβες στις καλωδιώσεις και δεν αντλήσαμε στοιχεία. Θα ξαναεπιχειρήσουμε. Ευελπιστούμε ότι θα βγει άκρη. Τα ελαστικά του αυτοκινήτου ήταν ημερομηνίας κατασκευής 28/12/2020 τα οποία ήταν προοριζόμενα για στεγνό οδόστρωμα. Κατά την διερεύνηση του αυτοκινήτου εξετάστηκε και το ενδεχόμενο δολιοφθοράς, αλλά δεν ανεβρέθηκαν ίχνη και ενδείξεις προς αυτή την κατεύθυνση».