Μια διαφήμιση που δείχνει έναν άντρα να τρώει σάντουιτς νυχτερίδας, έχει προκαλέσει σάλο στην Αυστραλία και ερευνάται από τους αρμόδιους φορείς της χώρας.
Η διαφήμιση της εταιρείας εξοπλισμού εξωτερικών δραστηριοτήτων Boating Camping Fishing store (BCF) έχει προβληθεί περισσότερες από 250.000 φορές στο YouTube. Σε αυτή, βλέπουμε έναν άντρα να αστειεύεται ότι η πανδημία προκλήθηκε από κάποιον που έφαγε μια νυχτερίδα.
Ενώ τα πρώιμα κρούσματα εμφανίστηκαν από μια αγορά ζωντανών ζώων στην Ουχάν της Κίνας, και υπήρξαν σε όλο αυτό το διάστημα αναφορές ότι ενδεχομένως ο ιός να προήλθε από νυχτερίδα, χωρίς να γνωρίζει κανείς το πώς, δεν υπήρξε καμία οριστική απόδειξη ότι ο ιός προήλθε και εξαπλώθηκε με αυτόν τον τρόπο.
«Το Ad Standards έχει λάβει πολλά παράπονα σχετικά με τη διαφημιστική καλοκαιρινή εκστρατεία τη BCF και βρίσκεται στη διαδικασία αξιολόγησης αυτών των καταγγελιών για να διαπιστώσουν εάν εγείρουν διάφορα ζητήματα», δήλωσε εκπρόσωπος του Γραφείου Advertising Standards στο BBC.
Ένας εκπρόσωπος της BCF είπε νωρίτερα στα αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης ότι η ανάλαφρη εκστρατεία μάρκετινγκ αναγνωρίζει ότι πολλοί Αυστραλοί θα μείνουν σπίτι αυτό το καλοκαίρι και τους ενθαρρύνει να εξερευνήσουν τη δική τους αυλή.
«Φυσικά κατανοούμε τη σοβαρότητα της πανδημίας και της εξάπλωσης του Covid-19, αλλά είναι σαφές ότι αυτή η διαφήμιση πλαισιώνεται με το ίδιο πνεύμα».
Η BCF δεν είναι ξένη στους ερευνητές διαφημιστικού περιεχομένου της Αυστραλίας, καθώς είναι η εταιρεία που είχε τις περισσότερες καταγγελίες τόσο το 2016 όσο και το 2018.
«Με την πάροδο των ετών η BCF καθιέρωσε μια παράδοση χιουμοριστικών εκστρατειών», πρόσθεσε ο εκπρόσωπός της. «Θα υπάρξουν επικρίσεις και το ξέρουμε».
Την ίδια ώρα, οι σχέσεις μεταξύ Αυστραλίας και Κίνας παραμένουν σε τεντωμένο σκοινί. Η διαφήμιση θα μπορούσε να εντείνει ακόμη περισσότερο τις μεταξύ τους σχέσεις.
Η Αυστραλία υποστήριξε μια παγκόσμια έρευνα σχετικά με την προέλευση του κορωνοϊού τον Απρίλιο. Έκτοτε, οι Κινέζοι φοιτητές και τουρίστες έχουν προειδοποιηθεί να μην ταξιδέψουν στην Αυστραλία, επικαλούμενοι φόβους για ρατσιστικές αντιδράσεις.
Τον Νοέμβριο, η Κίνα επέβαλε φόρους στο κρασί της Αυστραλίας έως και 212%, λέγοντας ότι αυτά ήταν προσωρινά μέτρα αντι-ντάμπινγκ για να σταματήσουν οι επιδοτούμενες εισαγωγές αυστραλιανού οίνου.
Πηγή: iefimerida.gr