Όταν αποδεικνύεσαι ανίκανος στον καλό καιρό, πως είναι δυνατόν να ανταποκριθείς με στοιχειώδη επάρκεια σε δυσκολότερες συνθήκες…
Ο λόγος για τη διοίκηση του ΟΑΣΘ η οποία άφησε την πόλη χωρίς λεωφορεία εξαιτίας της χιονόπτωσης, την ώρα που όλες οι βασικές οδικές αρτηρίες της Θεσσαλονίκης ήταν ανοιχτές και τα αυτοκίνητα διέρχονταν, ακόμη και χωρίς αντιολισθητικές αλυσίδες.
Κανείς δεν είχε την απαίτηση από τον ΟΑΣΘ να εκτελέσει το σύνολο των δρομολογίων του. Αυτό θα ήταν αδύνατον. Όμως, οι βασικές, έστω, λεωφορειακές γραμμές (2Κ και 3Κ) μπορούσαν και έπρεπε να λειτουργήσουν. Ο βόρειος και ο νότιος άξονας της πόλης, δηλαδή οι οδοί Εθνικής Αντιστάσεως, Βασ. Όλγας, Τσιμισκή, Κ. Καραμανλή, Εγνατία κ.λπ. ήταν απολύτως λειτουργικοί, συνεπώς ήταν ανοιχτοί και στα αστικά λεωφορεία.
Οι εργαζόμενοι περίμεναν για ώρες στις στάσεις προκειμένου να πάνε στις δουλειές τους. Όμως, η ανικανότητα των διοικούντων τον ΟΑΣΘ άφησε την πόλη χωρίς λεωφορεία και τους ανθρώπους στην τύχη τους, να αναζητούν απελπισμένα τρόπους για να μετακινηθούν.
Το κύμα κακοκαιρίας ήταν γνωστό εδώ και μέρες. Συνεπώς, το στοιχειώδες το οποίο θα έπρεπε να κάνει η διοίκηση του ΟΑΣΘ ήταν να προετοιμάσει ένα μέρος του στόλου ώστε να είναι σε θέση να κυκλοφορήσει ακόμη και σε δυσκολότερες συνθήκες. Ακόμη και εάν χρειαζόταν να βγάλει στους δρόμους τα μικρά λεωφορεία (όχι τα αρθρωτά), εφοδιασμένα με αντιολισθητικές αλυσίδες.
Όμως δεν έκανε τίποτε. Αντιθέτως προσπάθησε να κρύψει την εξόφθαλμη ανικανότητά της πίσω από δήθεν εντολές της Πολιτικής Προστασίας να μην κυκλοφορήσουν λεωφορεία, γεγονός που διαψεύστηκε βεβαίως από αυτούς που υποτίθεται πως είχαν δώσει αυτές τις εντολές. Και λίγο πριν από το μεσημέρι, υπό το βάρος των διαψεύσεων και της κατακραυγής, αποφάσισαν να κάνουν το στοιχειώδες∙ να βγάλουν έναν ευάριθμο αριθμό λεωφορείων μπας και διασώσουν τα προσχήματα.
Ενδεικτικό της ανικανότητας της διοίκησης Παππά είναι και το γεγονός ότι χθες οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ στα συνεργεία προχώρησαν σε μια άτυπη στάση εργασίας, καθώς η θερμοκρασία μέσα στο χώρο δουλειάς είχε πέσει κάτω από το μηδέν επειδή οι πόρτες των συνεργείων είναι χαλασμένες εδώ και καιρό και δεν φρόντισε κανείς να τις επισκευάσει, ώστε να κλείνουν όταν χρειάζεται.
Είναι κατανοητή η δυσκολία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη να προχωρήσει στην αντικατάσταση του κ. Παππά και των υπολοίπων που απλώς παρίστανται και χαιρετίζουν. Όμως είναι επιβεβλημένη. Η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει την ανικανότητά τους η οποία δεν είναι στο μυαλό κανενός δημοσιογράφου και κανενός πολίτη, είναι δυστυχώς, ζώσα πραγματικότητα.
voria.gr