Empisteutiko.gr
04.07.22 || 01:58
Καιρός
Serres Live Cam
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΓΚΛΗΜΑ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΣΕΡΡΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • SHOWBIZ
  • E TRAVEL
  • ΥΓΕΙΑ
  • VIRAL
    • LIFESTYLE
    • Check-in
    • Animal News
    • Συνταγές
    • Ε Faces
No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΓΚΛΗΜΑ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΣΕΡΡΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • SHOWBIZ
  • E TRAVEL
  • ΥΓΕΙΑ
  • VIRAL
    • LIFESTYLE
    • Check-in
    • Animal News
    • Συνταγές
    • Ε Faces
No Result
View All Result
Empisteutiko.gr
No Result
View All Result

Έρχονται νέα μετασκευασμένα τραίνα για την σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης

15 Ιουλίου 2019
in Ελλάδα
Έρχονται νέα μετασκευασμένα τραίνα για την σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης
Share TweetShare

Επενδύσεις ύψους τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ δρομολογούν οι Ιταλοί της Ferrovie σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών αφορά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη δημιουργία/παραγγελία νέων συρμών τρένων, προορισμένων για την εξυπηρέτηση κυρίως των επιβατικών μεταφορών. Παράλληλα, επενδύσεις ύψους τουλάχιστον 25 εκατ. ευρώ θα γίνουν με στόχο τον εκσυγχρονισμό της τεχνικής βάσης της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) που πρόσφατα απέκτησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι Ιταλοί φέρεται να έχουν πρόθεση να εκσυγχρονίσουν το σύνολο των σταθμών τεχνικής βάσης της ΕΕΣΣΤΥ – συνολικά εννέα μηχανοστάσια και τρία εργοστάσια βαριάς συντήρησης, που βρίσκονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βόλο. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε αντίθεση με τον αρχικό σχεδιασμό, η διοίκηση της εταιρείας δεν προτίθεται να κλείσει κανένα σταθμό τεχνικής υποστήριξης, ασχέτως της χρήσης που γίνεται ή ακόμη και αν δεν φτάνει σήμερα εκεί συρμός τρένου (π.χ. Καλαμάτα).

Οι πιο σημαντικές επενδύσεις, ωστόσο, των Ιταλών αφορούν παραγγελίες τρένων. Η εταιρεία σχεδιάζει η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης να καταστεί ανταγωνιστική ως προς το αεροπλάνο και για τον λόγο αυτό σκοπεύει να φέρει σε πρώτη φάση οκτώ συρμούς μετασκευασμένων τρένων της Trenitalia. Σε ορίζοντα πενταετίας, ωστόσο, προγραμματίζεται η κατασκευή νέων συρμών τρένων, τους οποίους θα κατασκευάσει πιθανώς η Alstom. Η παραγγελία για τα νέα τρένα δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αναμένεται να συμβεί σύντομα – πιθανώς μέχρι το φθινόπωρο του 2019. Στόχος των Ιταλών είναι τα νέα τρένα να τρέξουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους είτε το 2023 είτε το αργότερο το 2024. Κάθε συρμός μπορεί να κοστίσει έως 20 εκατ. ευρώ.

Μέχρι τότε όμως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα καλύψει τις ανάγκες της μέσω των μετασκευασμένων τρένων της ΓΑΙΑΟΣΕ (ήδη συμβαίνει), ενώ από το καλοκαίρι του 2020 θα προστεθούν οκτώ συρμοί τρένων που ήδη μετασκευάζονται στην Ιταλία. Πρόκειται για οκτώ εννιάδυμους συρμούς συνολικού κόστους μετασκευής 80 εκατ. ευρώ (περίπου 10 εκατ. ευρώ για κάθε συρμό). Τη χρηματοδότηση του κόστους, τόσο των μετασκευασμένων συρμών όσο και των νέων που θα παραγγελθούν τους επόμενους μήνες, κατά πάσα πιθανότητα θα καλύψει η ιταλική μητρική, μέσω εσωτερικού δανεισμού της θυγατρικής της εταιρείας στην Ελλάδα.

Καλά ενημερωμένες πηγές της εφημερίδας «Καθημερινή», λένε πως οι συρμοί που έχουν παραγγελθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι πλήρως μετασκευασμένοι, ακόμη και στον μηχανολογικό τους εξοπλισμό, ενώ θα τρέξουν για πρώτη φορά σε ελληνικές ράγες. Θα μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 600 επιβάτες και θα περιλάβουν τρία βαγόνια πρώτης θέσης, τέσσερα οικονομικής, ένα κυλικείο/εστιατόριο και, φυσικά, τη μηχανή έλξης. Η μέγιστη ταχύτητα των μετασκευασμένων τρένων θα είναι 250 χλμ./ώρα, αλλά εκτιμάται ότι θα πηγαίνουν με πολύ χαμηλότερες ταχύτητες, λόγω της κακής ποιότητας της υποδομής στη χώρα μας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, ο οποίος διαθέτει την πιο σύγχρονη σιδηροδρομική υποδομή, το όριο ταχύτητας είναι 160 χλμ./ώρα και μάλιστα το όριο αυτό επιτρέπεται μόνο στο 30%-40% του μήκους της γραμμής. Στο υπόλοιπο 60%, το ανώτερο επιτρεπόμενο όριο βρίσκεται σε χαμηλότερα επίπεδα, ενώ σε ορισμένα σημεία (π.χ. Αχαρνές – Οινόη) η ταχύτητα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 100 χλμ./ώρα.

Επενδύσεις 58 δισ. έως το 2023 από τη μητρική

Η Ferrovie dello Stato Italiane (FSI), ύστερα από μια περίοδο εσωστρέφειας, κυρίως εξαιτίας της αλλαγής κυβέρνησης στην Ιταλία, έχει επανέλθει στη στρατηγική των επενδύσεων. Μάλιστα, η νέα διοίκηση της ιταλικής εταιρείας που διόρισε η κυβέρνηση Σαλβίνι είναι πιο επιθετική από την προηγούμενη του Ματέο Ρέντσι.

Το νέο πενταετές επιχειρηματικό σχέδιο που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο είναι περισσότερο εμπροσθοβαρές από το προηγούμενο, περιλαμβάνοντας επενδύσεις ύψους 58 δισ. ευρώ για την περίοδο 2019-2023, αντί 50 δισ. ευρώ που προέβλεπε το προηγούμενο πλάνο. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, ο όμιλος FSI θα προχωρήσει τα επόμενα πέντε χρόνια σε παραγγελίες 595 συρμών τρένων αξίας 10 δισ. ευρώ. Επίσης θα επενδύσει επιπλέον 24 δισ. ευρώ σε σιδηροδρομικές υποδομές και περίπου 12 δισ. ευρώ σε οδικούς άξονες. Η εταιρεία πρόσφατα έκανε βήμα επέκτασης και πέραν του Ατλαντικού, ιδρύοντας θυγατρική εταιρεία στις ΗΠΑ (FS Italian Railways USA Inc).

Το σημαντικό, όπως αναφέρεται στο νέο πενταετές σχέδιο της FSI, είναι ότι η Ελλάδα, παρά το μικρό μέγεθός της, βρίσκεται στις χώρες βασικής προτεραιότητας για τον ιταλικό όμιλο. Αυτό φαίνεται, εκτός από τις επενδύσεις που ήδη έχουν δρομολογηθεί, ύψους 200 εκατ. ευρώ, και από τις προσλήψεις που πραγματοποιεί αυτή την περίοδο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η εταιρεία σκοπεύει να ολοκληρώσει την πρόσληψη περίπου 140 εργαζομένων, εκ των οποίων 72 θα είναι μηχανοδηγοί και οι 70 συνοδοί τρένων. Οι μηχανοδηγοί τελειώνουν τώρα τη σχετική εκπαίδευση, ενώ η διαδικασία επιλογής συνοδών συντελείται αυτές τις ημέρες. Η εταιρεία μέχρι το τέλος του έτους θα μεταφερθεί σε νέα γραφεία, όπου θα στεγάσει τόσο τα κεντρικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και της ΕΕΣΣΤΥ.

Πηγή: Εφημερίδα «Καθημερινή»

Ακολουθήστε το empisteutiko.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο empisteutiko.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ_

Τουρισμός: Άνοιξαν οι «πύλες»! Πως έρχονται οι ταξιδιώτες από λιμάνια, αεροδρόμια και χερσαία σύνορα
Ελλάδα

Άγριος καβγάς ανάμεσα σε δύο τουρίστριες στο Ηράκλειο για τα μάτια μιας γυναίκας: Πιάστηκαν στα χέρια

3 Ιουλίου 2022
Παντρεύτηκε η κόρη του Ευάγγελου Βενιζέλου, Ελβίνα
Ελλάδα

Παντρεύτηκε η κόρη του Ευάγγελου Βενιζέλου, Ελβίνα

3 Ιουλίου 2022
Next Post
Καβάλα: Αυτοκίνητο έπεσε σε παιδική χαρά – Νεκρός ο οδηγός(Εικόνες)

Καβάλα: Αυτοκίνητο έπεσε σε παιδική χαρά – Νεκρός ο οδηγός(Εικόνες)

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ_

Αγγελία εμετός από την Θεσσαλονίκη: Χαρίζεται υπόθετο! (Εικόνα)

28 Δεκεμβρίου 2017
Αλλεργίες στο εμβόλιο της Pfizer – Τι δείχνουν τα στοιχεία – Οι περιπτώσεις και τα συμπτώματα

Κορωνοϊός: 619 νέα κρούσματα, 177 διασωληνωμένοι, 6 θάνατοι

4 Ιουλίου 2021
Τραγωδία στη Βοιωτία! Νεκρά δύο παιδιά 3,5 και 4,5 ετών που έπεσαν σε βόθρο

Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρός 32χρονος κολυμβητής στην Αμμουδάρα -Ξέφυγε από τα χέρια του ναυαγοσώστη

25 Ιουλίου 2021

TRENDING_

Αποκαλυπτικό – Έγκυος η Ιωάννα Τούνη

Αποκαλυπτικό – Έγκυος η Ιωάννα Τούνη

28 Ιουνίου 2022
Κόλαση πυρός στη Γάζα: «Βροχή» από ρουκέτες και παιδιά ανάμεσα στους νεκρούς(Εικόνες)

Τιτανικός το Ουκρανικό για την Δύση, o Πούτιν κέρδισε – Tο 35% της Ουκρανίας θα καταλήξει στην Ρωσία

21 Ιουνίου 2022
Συνεχίζουν τις γελοιότητες – Αμετανόητος ο Snik μετά τον τσαμπουκά «Όποιος σηκώνει χέρι…κόβεται»

Εξοργιστικό βίντεο από τον Snik: “Φύγε ρε πατσαβούρα…” λέει στην σύντροφό του

26 Ιουνίου 2022
Θρήνος: Πέθανε αιφνιδίως ο Σερραίος καθηγητής της Νευροχειρουργικής, Κίμωνας Νανάσης

Θρήνος: Πέθανε αιφνιδίως ο Σερραίος καθηγητής της Νευροχειρουργικής, Κίμωνας Νανάσης

4 Ιουνίου 2022
Ραφήνα: Αυτός είναι ο 42χρονος που ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου – Ο καβγάς πριν το φονικό

Ραφήνα: Αυτός είναι ο 42χρονος που ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου – Ο καβγάς πριν το φονικό

26 Ιουνίου 2022

ffffffffffff

    The Instagram Access Token is expired, Go to the Customizer > JNews : Social, Like & View > Instagram Feed Setting, to refresh it.
Empisteutiko.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Διαφημιστείτε στο #empisteutiko
  • Επικοινωνία

© 2021 empisteutiko.gr All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΓΚΛΗΜΑ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΣΕΡΡΕΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • SHOWBIZ
  • E TRAVEL
  • ΥΓΕΙΑ
  • VIRAL
    • LIFESTYLE
    • Check-in
    • Animal News
    • Συνταγές
    • Ε Faces

© 2021 empisteutiko.gr All Rights Reserved

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com